söndag 28 mars 2010

Min vecka i facebook-status uppdateringar!

Ja, har verkligen inte haft en tanke på att blogga den här veckan. så jag tänkte uppdatera er lite genom att ge er mina statusuppdateringar på Facebook den här veckan! Dessa har jag i af kunnat gjort över mobilen!

Måndag:

-ny vecka igen! Nu snurrar det fort! typ 80 dagar kvar tills vi drar till sol och bad! Najs!


-fan vad jag blir less på idioter. Har du inget snällt att säga: håll käften! Ska det vara så svårt?


-så rastlös! Så godissugen! Så trött!


-äter tårta!

-ska försöka få lite sömn nu fast jag och ♥ hostar ikapp.. Har ingen lust med en sån här vända igen! Jag vill ha vår! God natt..


Tisdag:

-det regnar, det är grått, jag är på väg till jobbet. Man skulle kunna tro att jag är på dåligt humör, men jag fick vakna tillsammans med ♥ så jag har ändå bara sol i sinne! Och det räcker gott för mig! :)


-ätit lunch, sen blir det att göra en "interaktiv blomsterutbildning". Japp! Jag ska äntligen få ett ansvarsområde! :)


-lösviktsgodiset skriker efter mig! Måste.ha.


-skylt på pizzerian: "dig vilja ha kredit, mig säga nej. Dig bliva sur. Mig giva dig kredit, dig inte betala. Mig bliva sur. Bättre dig bliva sur" hahaha!


-ligger i soffan och tycker lite synd om mig själv.. jag orkar inte vara sjuk mer.. :(


Onsdag:

-ska försöka att inte grubbla så mycket idag. (måla fan på väggen) Allt löser sig! :)


-två timmar på jobbet kvar, sen kanske se alice i underlandet med ♥ ;)


-det blir aldrig som man tänkt sig..


Torsdag:

-present till bonusen inhandlad, nu kaffe latte på waynes :)


-är på väg att hämta passen. 74 dagar kvar! :)


Fredag:

-*blundar och skickar iväg räkningarna* :S


-står på perrongen och njuter av solen.. Snälla låt det vara så här nu!


-pensionärsvarning med finalen av lets dance på tv och rätt nöjd med det? Eller kan vi skylla på att det är arbetshelg ;p


Lördag:

-så där ja. Gick just upp men blir hämtad om femton min. Men jag är t om för trött för att stressa!


-ja! Bara tio timmar kvar av denna arbetsdag!! :s


-sex timmar kvar! Lunch intagen. Skulle inte sitta fel att få vila en stund nu..


-bara två timmar kvar nu! :) sen hem för mys med ♥ framför ett nytt avsnitt av vampire diaries! *dreggel* ;p


Söndag:

-får knappt upp ögonen! Jobba hel dag idag igen..


-mitt jobb idag.. Räkna, räkna, räkna..

-kaffe!

-är tröttast i stan just nu..


-chips, vampire diaries och kramar. Vad mer kan man begära en söndagkväll?

Ja, nu har ni fått en redig uppdatering. :) Ska vara bättre på detta nästa vecka!

*lova*

Inga kommentarer: