fredag 23 april 2010

Det förklarar saken..

idag när J hämtade mig på jobbet, började jag nästan direkt prata barnnamn!

"Maja-Lee då?"

J sneglade lite skrämt på mig

"Nej förresten.. hmm.. bara Lee då? Nej det går inte.."

J började anta en aningen blek nyans i ansiktet.. om det var namnen jag kom med eller att jag överhuvudtaget pratade barnnamn med honom ska jag låta vara osagt

"Men Maja.. Jag gillar Maja!" sa jag bestämt och slutade sen, jag ville gärna komma hem och inte behöva ta hand om en avsvimmad karl mitt i vägen.

Genom Chellios blogg, hittade jag till Libresses hemsida och deras menskalender, och enligt den har jag alltså ägglossning IDAG!

Det skulle ju kanske förklara mitt plötsliga begär efter en nyföding...

1 kommentar:

Chellio sa...

Hahaha det är farligt att veta när man har ägglossning...