torsdag 29 april 2010

En award!

Häromdagen fick jag faktiskt en award av Fröken Upp och ner!




Tack sötaste!

Regler för att få denna award är följande:
Kopiera in awarden, länka till den du fått den av och ge den sen vidare till 7 andra bloggare och länka till dem + berätta 7 saker om dig själv – sprid lite glädje!


Ok, Sju saker om mig…

1. Jag kan inte somna med hela kroppen innanför täcket, helst ska bara ena foten sticka ut för den perfekta balansen mellan varmt och kallt. (min syster är exakt likadan på den här punkten! Lite roligt tycker jag)

2. Jag gillar inte att sitta med ryggen mot en dörröppning, inte heller sova på sängplatsen närmast en.

3. Jag säger "tack" fast jag menar "varsågod". (arbetsskada?)

4. Jag knackar alltid på ovansidan av läskburken innan jag öppnar den.

5. Jag undviker A-brunnar, men går gärna på "K-brunnar".

6. Jag samlar på Buddha-figurer, vill ha minst 1 st i varje rum. Och det måste vara absolut rätt Buddha. Jag kan leta hur länge som helst.

7. När jag äter Polly-godis så måste jag alltid ta två i taget och alltid en mörk och en ljus, för den ultimata smaken


De sju bloggare jag skickar vidare denna award till är:

1.Chellio

2. Pline

3. Nanoliten

4. zill

5. Åsa

6. Egomamma

7. Smilla


6 kommentarer:

Smilla sa...

Tack :) Nu väntar sängen, jag får återkomma imorgon.

Sedan ett litet tips:
Jag köpte en buddhafigur idag. En vit liten rökelsehållare som fanns i svart också. Ta en titt på Indiska.

Egomamma sa...

Tackar :o) Jag får hänvisa till inlägget jag gjort när jag fick den första gången, för jag har väldigt svårt att hitta bloggar som förtjänar den men inte redan har fått den just nu..
Mitt inlägg (som jag uppdaterar och skriver att även du gett mig awarden i..) finns här:
http://egomamma.se/2010/april/tack-sa-mycket.html

Harmonisera Mera sa...

va gullig du är, tack. :)

zill sa...

Åååh, tack :), fina vännen !

Pline sa...

Humm...... tack tack.. hehe okej jag får väl ta tag i det men jag kommer aldrig komma upp i sju bloggar! Jag kan dock försöka!

Åsa sa...

tack snälla! vet dock fortfarande inte hur man gör med awarder så jag tackar bara här och tillägger: punkt 1 gör jag också! har alltid en fot utanför för perfekt temperatur.