söndag 4 april 2010

Påsken är över!

Påskdagen idag alltså. Sitter och lyssnar på J när han läser Bamse för sin dotter.. Mysigt. Lugnt och skönt. Alicia är hemma hos sin pappa igen.. tio minuter satt jag och andades och kände hur skönt det var.. sen kom den stora saknaden ikapp mig och nu saknar jag henne MASSOR!

Mitt troll.

Annars har påsken bjudit på mat, mat, mat och mera mat. och godis. Men kan ni förstå, jag är inte ens det lilla sugen på choklad nu ikväll. JAG?! inte sugen på choklad?! Jag måste vara sjuk.. Jag fick ju faktiskt t om ett påskägg i dag och då menar jag PÅSKÄGG! Hela ägget är i choklad och det är fyllt med.. mer choklad! mmm..

Fast å andra sidan kanske jag håller på att bli sjuk på riktigt.. jag har ju barnledig veckan menar jag ;)

Ikväll när bonusen somnat, blir det ost och kex och vampire diaries. Perfekt avslut på en skön helg..

Har Du haft en bra helg?



Inga kommentarer: