onsdag 14 april 2010

När man har haft bloggtorka så här..

så känner jag mer och mer att blogg.se är kanske bättre ändå? Då kan man i alla fall skicka in ett litet mms och en snabb uppdatering med vad som händer. (ojojoj.. vad bilder det hade ramlat in då från i lördags!)

Jag är kluven. Men ska jag byta.. igen... så vill jag lägga ner lite energi på en riktigt jädra snygg layout, som verkligen är JAG! (läs: vill jag kunna lägga ner lite pengar på att någon ska kunna göra en riktigt jädra snygg layout som verkligen är JAG!)

Asch jag vet inte.

Nu ska jag pallra mig till sängs tror jag bestämt. Skulle egentligen diskat efter att Al somnat, vi ska ha kalas imorgon (min stora tjej har fyllt TRE!) men.. jag hamnade här. Shit happens.

Puss och kram på er!



2 kommentarer:

Ida sa...

Grattis till stora Al, häftigt med ett treårskalas. Märkligt vad barnen växer.

Det såg grymt lyxigt ut det där hotellet. Härligt värre

åsa sa...

Fast visst går det väl att mobilblogga med blogspot också? Nog för att jag ändå gillar blogg.se bättre men jag tror somsagt att det går.

Stoooor tjej!!