söndag 20 december 2009

All work, work.

Jobb hela helgen, vilket innbär sämre uppdateringar här. (som om jag brukar vara bra på det annars... hahaha. Dagens skämt!)

Nåväl. Julhandeln kommer igång sakta men säkert, så himla kul att jobba då! Nu jobbar jag mån-ons också sen är jag långledig. Ska bli så skönt! Och ikväll kommer min älskade skrutt hem igen. Saknar henne så hjärtat går i bitar just nu.

Fick mejl i fredags om att Klänningen är på väg. Yeey! Nu har jag bara lite ångest över att jag inte hunnit köpa någon julklapp till J. Men så får det bli i år. Inget att göra åt. Sorry honeybun.

Är Du klar med alla julklappar?

Nu ska jag ta och sminka mig lite och byta om. Sitter på jobbet och väntar på att börja. Var här 2 timmar tidigt idag. Trist när tågtider och schematider absolut inte går ihop. Men vad göra? Jo, man kan ju uppenbarligen blogga. Och läsa veckotidningar till förbannelse :)

Så. Off.

Toodels.

Inga kommentarer: