torsdag 17 december 2009

Julefriden är räddad!

Efter att ha svurit lite till.. och lite till efter det och efter att t om ringt BR i södertälje och klänningen var slut där med, kände jag att jag var på väg att ge upp. Men skam den som ger sig!

Trillade in på en sida som heter Filur.se och där, där hittade jag en Tingelingklänning som dessutom BARA fanns i Alicias storlek! Tog det som ett tecken och klickade genast på "lägg till i kundkorgen". Så fick jag köpa till vingar, så den blev lite dyrare än den jag tittat på, men det får det banne mig vara värt just nu!

Nu är det bara att hålla tummarna att jag får den innan julafton också!





3 kommentarer:

Mother, Married & Twenty sa...

Vilken tur att du hittade det du sökte till slut :)

Lina sa...

Haha... Ja Nemi är grymt bra! Den som 'gör' Nemi måste ha grym fantasi!

Pline sa...

ljuvligt!! Hehe God jul på er!!