torsdag 17 december 2009

Jakten på den försvunna klänningen..

Nädu, tomten. Att jag inte har ont idag, det kan du inte ta cred för. Det ger jag den 56% Whiskeyn som J gav mig igår. Fi Faen vad äckligt det var, men jag har inte ont i halsen idag i alla fall :)

Nä, som sagt. Det får du ingen cred för. Nu hänger det på om jag (jobbarkompisen) får tag i den där Tingelingdräkten jag sökt land och rike runt om för att få tag i. Och hittar HAN den, då ska börja gå i kyrkan och sluta svära. Eller ja.

Den är slut här i stan i båda BR leksaker butikerna, den var slut i västerås. Den är slut i hela FEM olika BR butiker i stockholm. Nu hänger det på Örebroarna. ;)

Den vore bara så perfekt att ge min lilla Tingeling här hemma. Filmerna går varma, lekarna är hela tiden att hon är Tingeling och jag antingen "Bloss" (en eldfluga) eller "Tristan"(kompis). Alla hennes gosedjur heter Bloss.

Upp till bevis nu Tomten. Finns Du, eller finns Du inte?


Inga kommentarer: