fredag 28 maj 2010

avd. vad sa hon nu?!

morgon. tidig morgon. Väldigt tidig morgon. Så pass tidig att Alicia ligger ner på badrumsmattan och tittar på mig när jag gör ordning mig.

Jag: nej du Alicia. så här tidigt ska jag inte börja mer..
Al: neej. pappa kan jobba och du kan vara hemma!
Jag: ja det vore ju skönt, men då får ju inte jag några pengar, om jag inte jobbar. Var ska jag få pengar från då?
Alicia tänker en stund men säger sen glatt: från shäkringskassan!!




Alla mejlkonton på ett ställe. Se möjligheterna med Hotmail! Internet Explorer 8

5 kommentarer:

Fröken UppochNer sa...

Haha, den ungen har lärt sig ett och annat ju. ;-)

Jag har nog frågat eller så har du sagt det men vad jobbar du med? Låter som Restaurang/cafe eller så är det butik. Haha, väldigt specifikt.

Åsa sa...

Haha! Vilken koll hon har! Vad var klockan? Elsa går upp mellan 5 och halv 6 och har gjort sen vi flytatde. Snaaaark!

Frida sa...

*brister ut i gapskratt* Klockren kommentar!

Barn i 3-4årsåldern är så himla roliga! :)

Fröken UppochNer sa...

Nu är detta utanför ämnet men varför har GP (GöteborgsPosten) logga som webbbrowser? Fniss fniss!

Fröken UppochNer sa...

Va?? Va konstigt! Så syns det på min sida iaf. Anyway. Inget stort problem... kanske jag som råkat trycka på ngt ist. ;-)