tisdag 18 maj 2010

Truls is back!

Jag är så lycklig! Imorse såg jag att två av mina älskade favoritbloggar är igång igen. Läste mejlet i telefonen, fortfarande liggandes i sängen:

Jag: "Åh TRULS!"
J: "vem är det?"
Jag: "TRULS ju!"

Det här är Truls, för er som inte vet.

Dessutom är även den andra bloggen "varning för barn" igång.

"Lätt ironisk och med en något elak touch, är denna blogg som handlar om hur dagarna kan se ut för en föräldrarledig mamma till tre barn vars smeknamn varierar beroende på dagsform.

Om mamma Fettot och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 9 år, Hulliganen 2 år och Fästingen 9 mån.

Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte...

Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock"


som sagt. Jag är lycklig.


1 kommentar:

Chellio sa...

Gött med lite nya bloggar!!! Jag är ständigt på jakt efter nya roliga bloggar att läsa. Jag kan varmt rekomendera dig att kolla in "Vuxna människor har inte hamstrar" länk finns i min blogglista. Skrattar så jag dör varje gång jag går in dit!!!