onsdag 12 maj 2010

Roadkill..

Igår vid lunch fick jag migrän. Jag gjorde klart det jag skulle, sen åkte jag hem från jobbet. Lade mig och sov en timme innan jag hämtade Al på dagis. Migränen var kvar.

Lagade mat, gick ut och var i lekparken en halvtimme (skönt att ha ett barn som nöjer sig att få gunga!) Sen hem och lägga sig. Både henne och mig. Migränen var kvar.

Sova hela natten. Vaknade vid halv 7. Migränen var kvar. Whathe...

Ringde och sjukade mig från jobbet idag med. Lämnade Alicia på dagis, gick hem och sov 2 timmar.

Guess what?!

Migränen.Var.Kvar.

Nu har den släppt i alla fall. Men nu känner jag mig skapligt risig. Alicia är hemma hos mormor och morfar, precis som vanligt på mina onsdagar, men hon kommer att komma hem tidigare än hon brukar. Tack!

Nu.. vila lite till.

Bye.

2 kommentarer:

Pauline sa...

Verkar vara en sådan eller snarare ett par sådana dagar.. Mådde apskumt igår och idag mår jag urkasst! Men men vila och positiva tankar hjälper ju oftast! Om några veckor fikar vi!!! =)

Massor av krya på dig kramar!

Coenraads sa...

Migrän är vidrigt! Kram och krya på dig!!!