fredag 7 maj 2010

Gräsänka OCH barnledig!

och faktiskt. Fast jag saknar båda väldigt mycket så är det rätt skönt att sitta i soffan hemma och slöglo på CSI med datorn i knät och läsa bloggar, samtidigt som Spotify går runt runt.

De tre C:na har jag framför mig också : cola, chips och choklad.

En helkväll.. om det inte vore så att jag redan tröttnat på det.

Så därför tänkte jag visa lite bilder på vad jag köpte igår. TILL MIG!! (jag lyckades!)

Dessa hittade jag på Skopunkten. Jag är faktiskt imponerad över att de var så sköna.





Astuff topp från Gina Tricot, det var kärlek vid första ögonkastet.




De här shortsen från HMs BiB avdelning. Mossgröna dock.


Och så denna från KappAhl fast i lavendel lila :)




Dessutom blev det ett par svarta leggins och ett par cremevita ballerinaskor, med resårband över foten som slutar i en liten rosett på sidan. Jag kommer vara så fin när jag strosar runt i sommar ;)

Nu ska jag samla inspiration till något roligare inlägg..

Tjing!

1 kommentar:

Pauline sa...

Härligt!
Du får mannekänga för mig när jag kommer dit! Gillade shortsen som fan, ska nog gå o kika på hm här i stan om de finns här med!
=)