måndag 3 maj 2010

med en liten klump i magen..

sitter jag på tåget på väg till jobbet. det är "skiftbyte" idag dvs Al ska hem till sin far. Nu hade det inte varit några bekymmer om hon varit frisk så hon kunde gå till dagis, men igår låg hon stösta delen av dagen och klagade på huvudvärk och var varm, så idag fick hon vara hemma.
sötaste J stannade hemma med henne då jag faktiskt inte har råd att vara hemma mer. visst är det sjukt? som om man ska straffas för att man tar hand om sina barn?
nåväl, därför känns det inte riktigt bra i mammahjärtat just nu.. och inte blev det bättre att hon kramade mig och sa "men jag vill ha dig, mamma!" innan jag gick.
aouch..
jag lär väl ringa minst en gång i timmen tills hennes far hämtat henne. ;p

nu måste jag däremot jobba.

ha en underbar dag! är det sol hos dig också idag?

Inga kommentarer: