torsdag 16 oktober 2008

good morgon!

MM.. precis klivit upp ur sängen. Fy f*n vad skönt med sovmorgon! Inte har jag hört varken sambo eller barn på hela morgonen heller, så jag har verkligen sovit.

Drömt har jag med.

Drömde att jag fick 66000 i lön den här månaden. PLUS att någon satt in 20 000 på mitt sparkonto. Tack och bock. Vad skulle jag göra för den lönen då? Jo, köpa mig ETT par skor. De ni. Inte ens i drömmarna tar man ut svängarna. Eller vad sägs om den gången jag drömde att jag var på väg att ha hett och ångande sex.. men tackade nej, för jag hade så håriga ben! Illa, illa.. ;P

När pengadrömmen var över, drömde jag att jag blev otroligt osams med sin syster. Det var inte alls en rolig dröm. Jag var såå förbannad. Skrek och gormade och svor. Och hon lika tillbaka. Bara för att jag hade skrattat till när Alicia hade snubblat till och ramlat omkull. Mycket konstigt. Men det är väl bättre att man är osams i drömmarna är i verkliga livet?

Efter det drömde jag nämligen att hon höll på att drunkna och jag räddade henne. Då var vi plötsligt jagade av terrorister och jag läste en Irakisk reklamtidning. Fråga mig inte hur jag fick ihop de två. No offence om det är någon irakier som läser. Men i drömmarnas värld kan allt hända..

SEN (ja jag har drömt fruktansvärt mycket inatt) så drömde jag att jag, sambon och Alicia var i stockholm. Sambon fick huvudvärk och ville åka hem. Då bodde vi plötsligt i stockholm han och jag. Jag blev sur och ringde upp min gamla väninna därifrån. Då satt hon och hennes man och åt lunch med några vänner. Så vi gick dit. Pratade lite. Så huxflux var deras vänner borta. Bord och stolar med. Kommenterade att de gått ner i vikt. (för de har de irl med) och jag kommer ihåg hur jag kände mig jättetjock i deras sällskap, och att jag tyckte hon var så duktig som hade karaktären att klara att gå ner.

Går på toa (fortfarande i drömmen) och ser mig själv i spegeln. Då var jag jättesmal och hade opererade läppar! Och sambon kallade Al för "honom" och "han" hela tiden..

Så vaknade jag av att jag behövde gå på toaletten på riktigt. Tjuvlyssnade en stund på stöket ute i lägenheten, när sambon jagade en härligt garvande liten tjej.. Underbart att få starta morgonen med att få höra hennes klingande skratt!

Däremot vill jag bara ligga i soffan hela dagen och äta chips och godis och hångla med sambon. Men han ska laga mat! Laga mat?! Det är soffliggar dag idag! *muttrar lite* jaja. Då får väl han laga mat då.. så ligger jag själv i soffan och äter godis och tittar på film.

I can do that.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! =)

Ja det var inte dåligt drömt det inte haha
Du får hjälpa han laga mat så blir det klart snabbare och så ni kan mysa efteråt kanske ;P