onsdag 1 oktober 2008

Med en tår i ögonvrån..

Sitter på jobbet och har precis torkat tårarna. Har inte träffat dotra min sen i måndagskväll kl 16:45. Piip! Jag har ju sovit bredvid henne, men inte träffat henne, pratat med henne eller lekt med henne..

Nu ringde just sambon till jobbet och ville övertala mig till pizzakväll. Hör tösen i bakgrunden. Hjärtat hugger till. Enorm saknad.

"Får jag prata med henne?" Han ger luren till henne. Hon säger inte ett ljud. Jo. Hej. sen inget mer. Hon som brukar bubbla med mig även i telefon. Sen får sambon tillbaka luren. Omg. Min dotter vill inte prata med mig!

När vi lagt på luren kunde jag inte hålla tårarna. Inte så att jag storgrinat nu, men anar ni hur jobbigt det känns i hjärtat? :(

Nu ska jag snart gå till tåget för att åka hem. Ledig imorgon = mysdag med sambon och dotra. Heela dagen. Najs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt det låter. Ja, inte att du saknar dotern utan att ni ska få en hel dag tllsammans. Min dag med barnen dröjer ända tills på måndag. Det känns väldigt lång tid tills på måndag. Hoppas ni får en mysig dag.

Natti natti/Denvackra

Sara sa...

Tror nog inte det var något annat än en tillfällighet att hon inte ville prata med dig men jag vet att det känns i hjärtat ändå. Hoppas ni får en fantastisk dag!