onsdag 29 oktober 2008

Tröttmössa

Shit vad trött jag börjar bli nu.. återigen så var den här onsdagen en onsdag med 12 timmars arbetspass.

Imorgon är jag ledig dock. Ska fika med A. Jag saknar A. Jag längtar t om efter att få träffa henne. Känns ganska knäppt att verkligen längta efter än vän. Eller är det då man vet att man verkligen är vänner?

Imorgon har jag förhandlat till mig sovmorgon. Det var dock länge sen vi ingick det avtalet jag och sambon, får väl fint putta på honom i morgon och påminna honom. Ledig helg - jag lämnar på dagis på torsdagen. Jobbhelg - han lämnar på dagis på torsdagen.

Får se om jag tar mig ut och köper ett par nya skor till mig och tösen med. Behövs ju verkligen nu. vad fort det gick med att kylan kom! Imorse, ända fram till kl 9, var det rimfrost och utandningsmoln!

Jaja. Nähä. Krypa ner i sängen kanske.

God natt alles.

Inga kommentarer: