onsdag 22 oktober 2008

Är det inte fruktansvärt när klockan går så där otroligt långsamt?! Jag blir galen snart. Har gått och tittat på klockan ända sen klockan 16. Nu är det dock bara 1 timme kvar, sen får jag åka hem.. Antar att det är min lediga dag i morgon som hägrar framför mig, som gör att det går extra långsamt :)

Mår liite bättre nu. Lånade hem mammas och pappas våg. Sen vägde jag mig först på kvällen.. med kläder på. Det var INTE upplyftande kan jag säga. Men Sen vägde jag mig någon dag senare på morgonen. Då visade den att jag "bara" gått upp 1 kg. Då är det inte så farligt som det känns :P 1 kg KAN ju vara muskler, men om det inte är det, så går det att få bukt på det kilot rätt snart..

Om man bara kunde låta bli pepparkakorna i fikarummet... erhm...

Idag blev jag officiellt ansvarig för barnmatshyllan här i butiken, när en representant från Semper kom hit och jag fick prata med honom om vad som ska in och inte komma in i hyllan. Kändes riktigt bra. Även om jag är kvar på samma arbete, kändes det ändå som att jag kom fram ett steg i rätt riktning. :) Så nu ska det beställas ekologisk mat och de nya rutiga napparna..

Nu ropar de. Got to go.

Summan av kardemumman.. jag mår lite bättre.

Inga kommentarer: