onsdag 15 oktober 2008

Rosor till en trött mamma

Jag fick förresten rosor igår av min kära sambo.. Blev jätteförvånad faktiskt! Men jätteglad med. :)

"för att du jobbar så mycket, och för att vi älskar dig"
Naawh.
"Är det så? Älskar ni mamma?" frågade jag Alicia. Fick en huvudruskning till svar. Ne-hepp ;P

Faktiskt så kändes det lite lättare att gå upp imorse innan någon annan någonsin slagit upp sina ögon. Typ. Lite så. Inte alls. Faktiskt. Jag t om försov mig nästan. Men ÄNDÅ! Det kändes mer värt att slita och sakna och sakna och slita, hela dagarna när jag vet att det faktiskt uppskattas och MÄRKS hemma..

Ni hajjar.

Röda var de. Rosorna. Jag älskar rosor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart är det okej :) Är glad för alla läsare som vill komma tillbaka!

Härligt med rosor, tror jag ska skicka länken med ditt inlägg till min egen sambo ;)

Anonym sa...

åhh så underbart :)
tänk om robban kunde göra så också.. andre får lära honom :P
// mia