torsdag 14 maj 2009

Back on track!

Med allt vad det innebär *nöjd* ;)

Sitter med en sovandes tös i knät just nu. Förklarade för henne innan hon slog igen sina ögon att om hon somnar nu, så är det för natten, för nu är det kväll. Får se om hon håller med mig om någon timme!

Tjingeling!

Uppdatering kl 18:24:

Tösen öppnade ögonen. Jag sa "ska jag lägga dig i sängen istället?" "sova" svarade hon. Lade ner henne och hon somnade om. Najs!

Uppdatering kl 20:26:

Kom hon upp, och somnade sen om i soffan igen. Nu ligger hon här bredvid mig och sover så sött.. synd jag inte har bredare soffa :)

2 kommentarer:

pethra sa...

Martin ska också rösta på piratpartiet. Jag förstår tanken, men samtidigt är jag skeptisk till partier som inte har en så förankrad politik, och bara har vissa frågor på agendan.. så nja, jag kommer nog inte rösta på dem. Men jag måste säga att jag är lite sugen. Dubbelt det där. Svårt är en underdrift alltså.. bah. :)

Pline sa...

sicken söt liten tös.. hihi