söndag 10 maj 2009

Tröttmössa

Idag har varit en trött dag. Med mycket kaffe. Men den har gått. :)

Det är så mycket jag borde göra just nu.. jag borde verkligen röja undan lite, eftersom mina varor från IKEA kommer imorgon och jag skrev under på att fixa "fri väg", för dem. Gör det innan jag går och lägger mig sen..

Har haft en jobbig kväll nu. ringde till min gamla svärmor för att höra hur det var med Alicia och ev säga god natt till henne, då hon skulle sova där, då exet var orolig för att han blivit magsjuk! Hörde att hon var ledsen i bakgrunden, men när hon fick höra att det var jag i telefonen blev det ännu värre. Hysteriskt ledsen dotter.. "mamma kom sen?" "ja, vi ses imorgon!" svarade jag så hurtigt jag kunde fast hjärtat gick i tusen bitar! Då blev hon ännu mer ledsen.. grät och hulkade.

Efter ett tag lade vi på. Ringde exet direkt. Grät. Han lovade ringa upp och höra hur det var. Då hade hon lugnat sig. Men så hade det blivit värre sen igen, och "svärmor" hade fått åka tillbaka med Al till A. Då hade hon lugnat sig på en gång och gått och lagt sig.

Min älskade skrutta. Grät en lång stund efteråt. Längtar efter henne så jag nästan går under. Även om jag tycker att det är ganska skönt att få vara lite för sig själv med..

Nähä.. röja lite var det ja.

Hoppas ni andra haft en bra helg och en skön söndag!

Todeloo!



3 kommentarer:

cleanlivingbymed sa...

Det är jobbigt när när dom gråter och man är långt ifrån dem.
Men vad skönt att du och exet kunde lösa det.

Hur trivs ni i eran nya lägenhet?

KRAM

Marie sa...

Det går ingen nöd på henne, det vet du.

Det är nog ganska nyttigt både för henne och för dig att ni är ifrån varandra också så du inte får en jättemammig dotter... :)

Sandkorn och sötvatten. sa...

Åh lillskruttan! Huvva vad oroliga tårar kan göra ont ibland!
Kramar