onsdag 6 maj 2009

otrevlig kund!

Idag fick jag nog den mest oförskämda kommentar i hela mitt liv btw!

Ursäktade mig till en kund att jag var sen till henne för jag var tvungen att ta ut lite bullar ur ugnen innan, så de inte skulle brännas vid.

"det är lugnt" svarade hon "är det inte svårt att låta bli att provsmaka när det luktar så gott?"
"ja, det är lite kämpigt" svarade jag och log
"Hon smakar ju hela tiden! Det ser du väl på henne?!" säger en karl bredvid.

Say what?!

behöll lugnet och sa bara "tack du". Vad får jag för svar. "Ja, varsågod, den bjuder jag på".

Jävla idiot.

7 kommentarer:

cleanlivingbymed sa...

Finns det såna människor?! Vilken idiot!!!!

Hur såg han ut då?

trollbottom sa...

Åh så otroligt otrevligt och fräckt. Fasiken, jag blir tokig på sånt där folk. Varför tycker vissa människor om att såra, göra illa andra?

Marie sa...

Vilket as!

Det är vid sådana tillfällen man önskar man kommit på en rapp motreplik och inte något mesigt.

Jag undrar precis som Milla hur tönten såg ut..

trasis sa...

Vilket svin! ;(

Skruttgumman sa...

Men va? *tappar hakan* Vissa vill man bara smälla på!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Men.. =0 Ursäkta språket men hur fans dum får man vara!!? Idiot..det är ju bara förnamnet på gubben!!

Kram

Mamasnest sa...

Skojar du??? :-o Jag är chockad över folks idioti!