onsdag 20 maj 2009

Jao..

Tebax på jobbet efter två dagars liggandes på soffan. Är rätt sliten idag med andra ord. Men det går. Bara 1½ timme kvar sen får jag åka hem.



Igår var jag så fräck att jag lämnade faktiskt Al på dagis i ett par timmar, och gick sen hem igen och bara lade mig på soffan. Nya Amelia kom lagom, nästan samtidigt, som jag kom hem, och den låg jag och myste med och bara var.



Imorgon kommer mina föräldrar över en stund och ska hjälpa mig med det sista i lägenheten. Känns så skönt att äntligen ska få det gjort! Jag mår så dåligt när det är rörigt omkring mig. Eller snarare så är jag sådan att så länge jag har städat, har jag städat. Men börjar det stöka till sig för mycket tappar jag kontrollen, och tillslut mår jag piss över att det är rörigt.. Men som sagt, imorgon får jag upp lite mer förvaring, hyllor osv och ner med alla kartonger i källaren, så då kanske jag kan känna "åh, vilket underbart vardagsrum jag har!" (för det HAR jag ju) istället för "fy fan.. vad skit jag har!"



Fick en ny jobbtröja idag. En storlek mindre! Jo jag tackar. Nya underkläder. En storlek ner i omfång på bh en storlek upp i kupa. Jo jag tackar jag! :) Känns som om jag ska fortsätta med det här GI. Har ändå inte gjort så stora ansträngningar tycker jag.. och imorse åt jag yoghurt, och fy FAN rent ut sagt, vad söt den var!

Jag har blivit avsockrad!!! YES!

Nu köra lite igen, sista tiden som är kvar..

Tjingeling på er!





1 kommentar:

Pline sa...

Bästa latten ju! Grattis! GI verkar ju faktiskt lite intressant.. gött med kött haha,,,
puss o kram