lördag 9 maj 2009

Lunch och urväxta barnkläder!

Lunch just nu. Bestod av laxfilé, wokgrönsaker och ris. Till det, en sås gjord på creme fraiche och massor av dill. Mums! Mätt och trött, men inte så trött jag trodde jag skulle vara just nu. Kaffe är bra! Planerar för fullt för kvällen. Rött vin, och ostbollar gjorda av vanlig Philadelphia ost rullade i klippt gräslök och ev lite hackade svarta oliver. (GI) Eller om man ska slå på ordentligt med ost och kex? (inte så GI)

Jaja. Det är några timmar kvar.. :)

Loppis härutanför just nu. Skulle behöva komma iväg på loppis snart tror jag. Fått ihop 4 stora flyttkartonger med kläder som Al inte kan ha längre! (strl 56-74) Och frankly my dear. Jag kommer nog inte få några fler barn på några år, så de känns lite onödiga att spara. I alla fall allihop. OM jag nu inte får en obehaglig överraskning.. (Till?) och exet behöver dem.. När (om?) det blir dags för mig igen, så kan jag nog handla nytt.

Någon som är intresserad? ;)

2 kommentarer:

pethra sa...

Stl 68-74 har jag nog en kandidat på om du vill sortera kläderna lite, och om du är skapligt billig. ;)

cleanlivingbymed sa...

Idag har jag rensat O´s garderob och det blev inte mycket kvar.
Hon hoppade över stl92 i byxor så nu har hon två byxor, massa tröjor och inga strumpor.
kan bli riktigt spännande på måndag när hon ska till dagmamman =)

Kram