onsdag 13 maj 2009

En snodd lista :)

10 FAVORITER

Dialekt: Gotländska
Mat: Tahini
Låt: Chop Suey
Film: Twilight ;)
Tecknad figur: Kanske inte riktigt tecknad.Men fåret Shaun!
Sport: nej tack.
Komiker: Johan Glans
Veckodag: fredag
Glassmak: choklad
Soloartist: Alltid Winnerbäck.

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: fundersam.
Tanke: jag bör gå och lägga mig
Kläder: Linne och underkläder
Bakgrund: ett rörigt vardagsrum
Känsla: trötthet
Tid: 00:38
Bästa sak: datorn!
Irritationsobjekt: att det står en massa flyttkartonger kvar här i lägenheten!

8 FÖRSTA
Bästa vän: Sabina
Husdjur: katt
Utlandssemester: Legoland Danmark.
Piercing: öronen?
CD skiva: Mr Music
Bil: Ingen
Ord: minns inte

7 SENASTE
Telefonsamtal: Alicias pappa
Mat: Kycklingwok med nudlar
Dryck: vatten
Biltur: Hem från i IKEA i torsdags
Tv-program: 2½ män
Spelad låt: chop suey
Köpta klädesplagg: ett par jeans

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej, men ett ex bästa vän..
Brutit mot lagen: ja. Gått mot röd gubbe har väl hänt ;)
Blivit arresterad: nej.
Badat naken: ja.
Varit med på TV: nej
Varit med i tidningen: ja.

5 NEJ TACK
Skolämne: matte
Mat: inälvsmat
Musik: death metal
Dryck: Whiskey
Djur: spindlar och fästingar!

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: chattar, bloggar, röjer, äter
Du gjorde igår kväll: lagade mat, bäddade sängen, skruvade ihop lådor till en byrå, nattade tösen
Du kan höra just nu: Surret från datorn, bilar som kör utanför, tangentknatter.. (är inte så mycket ljud när kl nästan är 1 på natten!)
Du inte kan leva utan: Alicia, (för att svara seriöst) min mobil, en internetuppkoppling, min fina tavla i sovrummet ;)
Du kan berätta allt för: Min syster, Marybeth, Anna, Linda
Du tycker om: mat, kärlek, choklad, Alicia när hon skrattar
Du inte gillar: gnäll, när folk ljuger, när det är rörigt omkring mig, migrän

2 VAL
Coca cola eller fanta: Coca Cola. Iskall.
Hund eller katt: Katt.

1 ÖNSKAN
att Alicia ska få ett lyckligt liv, trots separationen mellan hennes far och mig.


3 kommentarer:

Marybeth sa...

Fint :)

Pline sa...

du är en gosig mysig människa du...
Hoppas du sver gott om nätterna snart.. =)
Kram

Mamasnest sa...

Rolig läsning! Får man sno listan? ;-)