torsdag 21 maj 2009

Nu börjar det likna nåt!

Mamma och pappa kom hit vid 12 och då åkte vi direkt till Jysk och inhandlade gardinstänger och en persienn till köket samt så fyndade jag 2 plädar, en rosa till sovrummet, och en turkos till vardagsrummet. Så när vi kom tillbaka fikade vi lite, (rabarberpaj med vaniljsås! Mumma!) men Al blev så trött att jag gick ut med henne i vagnen så hon fick sova.

Kom hem igen, ställde henne sovandes vid porten och så sprang jag ner i källaren med de sista kartongerna som ska ner dit, medan mamma diskade och pappa satte upp persiennen. Så vaknade Al, mamma och pappa åkte hem och så kom exet och hämtade Alicia för helgen.

Så nu sitter jag här och beundrar hur fina mina fönster blivit när det äntligen kom upp gardiner i dem och väntar på att mamma och pappa ska komma hit igen. Denna gång för att hjälpa mig sätta ihop tv-bänken.. Sweet! :)

Ikväll blir det film.. och mörk choklad och.. mys. Har en "dejt". Spännande att se var det kommer leda. Men ingen av oss vill stressa in i något.. så.. som sagt. Vi får se vad som händer..

Tjing!

1 kommentar:

pethra sa...

Spännande. :D Lycka till!