lördag 9 maj 2009

Trevlig natt..


Skulle aldrig ha fått igång internet.. 03:30 gick jag och lade mig, klockan 07:00 ringde klockan *gäsp* Nåja. Har man trevligt så har man trevligt. Så länge det inte blir varje natt! Ja, alltså, jag har ju gärna trevligt varje natt.. men det får inte bli så sent. Det pallar jag inte.


Jobba idag alltså. Sen ikväll blir det något glas vin här hemma tillsammans med väninnan. Trevligt. :)


Filmen (Twilight för er som missat det) gick rakt in under skinnet på mig. Kan inte sluta tänka på den! Jag vill veta mer om karaktärerna..mer, mer, mer! Lär väl sluta med att jag köper böckerna också antar jag..


I torsdags var jag förresten till IKEA och införskaffade mig lite fina och välbehövliga saker till mitt nya hem. Däribland en säng! Tog allt tungt på hemkörning, och på måndag kommer det. Åh vad skönt det ska bli att få en säng. Även om jag börjar tycka att det är rätt skönt att sova på den där madrassen.. Det kommer bli snyggt med en säng om inte annat! ;)


Nu ska vi se om jag får i mig någon frukost.. Det lockar inte så mycket ännu, om jag ska vara ärlig.. Men en liten tallrik med keso, päron och valnötter har blivit min standardfrukost. Precis lagom lätt-tuggat, och så blir man lagom mätt..


Känns som om det kommer gå åt lite kaffe idag med..


God morgon!








Inga kommentarer: