fredag 8 maj 2009

Tänk positivt!

Istället för att haka upp mig på idioten häromdagen har jag bestämt mig för att komma ihåg de underbara karlarna på jobbet istället.. som den ena som kallade mig "vackra mö" härom dagen och den andra som hälsade med ett "tjena goding!"

Det är såna saker jag ska minnas istället för allt tråkigt.. <3


För övrigt kom jag på en bra replik till puckot. Då jag vet att han gjort en hårtransplantation, skulle jag svarat "du vet, det är en hårfin linje mellan att vara dum och flintis.. nej jag menar rolig"



:)

2 kommentarer:

Mamasnest sa...

Moahahahaha

Pline sa...

HAHAHHAHAHA ja fan vad bäst det hade vart!
Du är så go så man vill äta upp dig! Jag kommer snart och fikar hemma hos dig så jag får se dina nya fina möbler! =) Vinkväll kanske rent utav! =) Puss och ta hand om dig!