onsdag 17 juni 2009

Bah!

Jag fattar fortfarande inte hur jag ska blogga från mobilen! :( Please help!

Jahopp... snart midsommar hörrni! Vad ska ni göra? Själv ska jag jobba hela helgen, fast slutar tidigt på själva midsommarafton, så om det då är fint väder blir det till att kolla på någon midsommarstång någonstans och äta jordgubbar :) Som det är just nu så är det bara själva jordgubbsätandet som är helt bestämt.

Alicia är hos sin pappa hela helgen och jag, ja som sagt, så jobbar jag..

Förövrigt har jag börjat läsa en ny bok: Marilyn Manson - Den långa vägen ut ur helvetet. INTE en bok jag rekommenderar om man inte redan tycker han är bra. :) sen läser jag en bok som heter "Fölungen". Men nu minns jag inte vad författaren till den heter..

Nu ska jag jobba vidare. Snart hemgång. Längtar!

Ciao!

2 kommentarer:

Sara sa...

Du måste lägga in mobilnummret i din blogg så att dom kan bekräfta det. http://mobil.blogg.se/

Sara sa...

eller snarare gå in här: http://info.blogg.se/2005/december/sa-har-bloggar-du-med-mobilen.html