torsdag 25 juni 2009

Ledig torsdag..

och jag och Al har varit hos hennes mormor och morfar hela dagen! Så skönt, men nu är det mindre skönt, då jag brände mig. Igen! Precis samma tabbe som förra gången jag var ute länge i solen.. Lär man sig någonsin? Jag tvivlar..

Positiva saker som hänt idag:

Ledig, fick vakna i lugn och ro med J och en stor frukost.
Har varit ute i solen heela dagen och bara njutit av en ledig dag.
Fick falukorv och stuvad vitkål till middag.
Alicia somnade på 20 minuter ikväll. Inkl läsning och sång.
Min dom så här långt efter GI kur: -6 kg

Man kan inte annat än säga att jag är nöjd med dagen! :)

Hoppas ni andra också haft en bra dag?

Ciao!

3 kommentarer:

pethra sa...

Va duktig du är med GI, grattis till minuset. :)

Malin sa...

Åh! Va roligt det var att se en bild på dig!!! :)

Skruttgumman sa...

Oh, är det SÅÅ du ser ut! Vad roligt att se =) Och vad roligt att du har haft en sån bra dag! =D