söndag 28 juni 2009

Sjuk, soltrött eller bara gammal?

Imorse hade jag lite ont i halsen, och när jag vaknade var jag alldeles mosig i huvudet. Ögonen ville verkligen inte öppna sig och hör och häpna, så somnade jag på soffan igen, när jag och Al klivit upp. Det har väl typ aldrig hänt..

J kopplade in mitt trådlösa modem, och svosch vad det går nu! Najs att slippa alla jädra sladdar överallt också! men de är fortfarande för många och jag jobbar på det..

Gick iväg till affären, handlade lite (dagens underdrift, kände mig som en packåsna när jag gick hem!) och så åt vi färskpotatis och burkskinka med gräddfil till lunch.

Nu dagens överraskning: Alicia BAD om att få gå och sova! Hon som aldrig velat sova inne när hon varit med mig! Så vi gjorde samma rutin som vid nattning, och nu har hon sovit 45 min ungefär. Jag borde också sova.. men det är ju så konstigt att tröttheten alltid försvinner så fort hon somnar.

Det är så mycket jag borde ta itu med.. men nu ska jag lägga det åtsidan, och faktiskt vila lite..

Bye!

Inga kommentarer: