onsdag 3 juni 2009

Nedräkning och ny mobil!

Igår kom min nya pärla.. Min Nokia 5800 Xpress music. Så fin. *my precious*








J kom över och följde med och hämtade ut den och sen hjälpte han mig att mikla lite med den, och hjälpte mig fixa en lampa i vardagsrummet. <3>

Nu är det nedräkning till kryssningen, jag ska hänga upp lite tvätt och sen kila ner på stan och limma ett par skor jag tänkte ha med mig.. Köpte ett par nya skor i lördags, de var jättesköna där, men inte att gå i. Har enorma skavsår sen i söndags.. Inte kul, kommer nog aldrig sätta på mig dem igen. :( Bortkastade pengar!

Sen måste jag försöka packa lite. Svårt med det här vädret som är. Men såg på SMHI att det tydligen kommer regna i Helsinfors imorgon, så ska väl försöka ta och hitta mig ett par jeans också..

Så mycket att göra, så lite tid. Nu ska jag ta tag i den här dagen..

Tjing!

1 kommentar:

Malin sa...

Hoppas du får jättekul på kryssningen! Kram