måndag 8 juni 2009

Monday, monday..

Idag kommer min skrutta hem igen :) *längtar* Måndagar när hon kommer hem är alltid värst i saknad.. känns som om klockan aldrig blir 15 så jag får åka hem och träffa henne!

I helgen var jag över hos J när han hade sin dotter över. Och då slog det mig när han nattade henne, att nej, nu banne mig får det vara nog med det här tjafset på kvällarna hemma hos oss! Hos sin pappa somnar och sover Alicia minsann kanonbra (enligt pappans utsago såklart) i EGEN säng! Varför skulle hon inte kunna göra det hos mig?!

Så ikväll och några kvällar framöver så ska jag sätta fart på "operation: få Alicia att somna och sova själv". Kommer nog bli en del gråt och tandagnisslan från oss båda, men nu får det vara nog. Jag vill ha tillbaka min säng! ;)

åh, saknar henne så. Idag ska jag åka och köpa en ny vagn till henne också.. och leta rätt på kamerakabeln! Jag lovar! ;P

tjingeling!

1 kommentar:

Allt & Ingeting sa...

ååå vad blir det för vagn.... vill med ha en till en sådan ni har gillar emma ljunga efter att ha kört al och lill mannen så men en bild på den nya vill vi ha hihhih ringer dig i mrgon (tisdag kram kram )