onsdag 3 juni 2009

YES!

Efter att ha sett på SMHI att det skulle regna i Helsinfors imorgon, så insåg jag att vanliga tights eventuellt skulle bli för kallt = att mina klädplaner föll i stöpet! Shit! Vad göra? Kolla kontot och sprang sen helt sonika ner på stan och köpte mig ett par jeans.. en hel storlek mindre!! Det ni! Kunde jag bli gladare så blev jag det absolut nu! :) Dessutom kunde skomakaren fixa mina skor. Det går bra nu, som Petter skulle säga :)

Så nu är det bara att packa ner allt som ska med.. eh.. vad sjutton ska jag ta med?! Dags att tänka på det nu, när det bara är en timme kvar tills jag blir hämtad ;P Tjolahopp vad jag är bra.. :) Med tanke på att jag måste duscha och platta håret med, så kanske det är på tiden att jag sliter mig härifrån nu..

Ciao!


Inga kommentarer: