torsdag 11 juni 2009

Shopping, fika och selektiv hörsel

Det är väl för konsigt? Så fort jag öppnar plånboken bara flyger alla pengar ut..

Idag införskaffade jag mig detta:

* 1 Dust it, från Schwarzkopf. En kanonprodukt! Produktrecensioner hittar du här.
* 1 Hårtoning, Intensive Chocolat.
* 1 Matt foundation från Make Up Store, nyans Milk
* 1 reflex cover medium, från samma som ovan
* 3 par trosor
* Rosebud Strawberry Lip Balm, ett underbart läppbalsam som doftar och smakar himmelskt gott - med ett stänk av daggfriska nyplockade jordgubbar, då jag fått "klagomål" på mitt glans från Lypsyl ;),
* 1 bok till Alicias kompis Cassi som fyller år i helgen.

Jag tror det var allt. Så har vi också frukostfikat med A, som jag inte träffat på snart en månad! Mysigt. :)

När hon och jag skilts åt ringde J som hade lunch. Han var på stan han också. Träffades en stund och gick runt och.. ja, shoppade all the above, så att säga. Alicia fick en stor Pandanalle av honom. Superfin! :)

Sen när klockan var 15, gick jag och Alicia till Vårdcentralen för en efterkontroll av hennes öron, då hon ju hade en så kraftig öroninflammation för några månader sen, men det var ingen fel på hennes hörsel, sa doktorn. "så hon bara skiter i mig alltså?" sa jag. "haha" sa han. Jag var inte lika road..

Nu har jag precis diskat upp mitt diskberg och dammsugit lite. Så fint så. Måste verkligen få ordning här hemma nu. Så trött på att fortfarande se kartonger i vardagsrummet!

Tjing!

1 kommentar:

Emelie sa...

Dust it har jag med kikat på ett tag, men jag är ändå orolig att man ser ut som en mjällbomb eller att det blir strävt och jävligt efter en stund. Du får gärna berätta vad du tycker om den =) man har ju hört mycket gott om den.
Och såklart A har selektiv hörsel =) har inte alla barn det? haha ;P
kram på dig!