torsdag 18 juni 2009

En bit på väg

såja, frukosten avklarad. snart har jag läst ut boken av Marilyn Manson också.

När jag var liten gick jag alltid invirad i mitt täcke på lediga dagar, jag gjorde det ända till jag fick barn. Då fick jag för mig att jag skulle vara en bra förebild och klä på mig på morgnarna och sen insåg jag att för att kunna gå ut på 2 sekunder med en bebis som inte vill någonting annat än åka vagn, så måste man klä på sig på en gång.

Men idag har jag ingen bebis som vill åka vagn.

Så idag går jag återigen omkring med täcke runt mig. Det är som att känslan av att ligga kvar i sängen, dröjer sig kvar lite längre på det viset. Det är "kallt" uppe, men värmen från täcket är kvar. Vilket som, så är det väldigt skönt.

ska slänga mig i soffan nu, läsa ut boken och äta någon ruta av Marabous dark mint.

Det här behövde jag verkligen. :)

kram på er!


Inga kommentarer: