tisdag 9 juni 2009

Någon som vet?

Försökte blogga från mobilen, genom att helt enkelt surfa in på den här sidan, logga in och sen skriva, men tji fick jag, det ville sig inte alls..

Någon som enkelt kan förklara för mig hur jag ska göra för att kunna lägga in inlägg från mobilen? (fattade inte bloggers egna beskrivning)Nu har jag ju dessutom skaffat mig 3surf, så jag får surfa hur mycket jag vill för bara 3 kr om dagen. Det måste man ju utnyttja! :)

Dessutom kanske bloggen blir bättre uppdaterad om jag kan köra från mobilen. :) Det är i alla fall min plan! Har som jag skrivit tidigare en Nokia 5800 Xpress music, om nu det kan hjälpa?

Och nej. Jag är redan missnöjd med vagnen. Eller.. inte missnöjd, men jag hade velat haft en annan.. Snålheten bedrar säger man väl? Och ja, Alicia somnade tillslut själv. I min säng. Det är ett litet steg för mänskligheten, men ett stort steg för oss ;)

Kram!

2 kommentarer:

Sara sa...

vad köpte du för vagn?

Sara sa...

Du har inte funderat på att mobilblogga genom att skicka mms till bloggen?