onsdag 10 juni 2009

Ojämn dag

Dagen började underbart.. Al och jag dansade i köket efter frukost och bara myste. "jag älskar dig" viskade jag i hennes öra. ""Älska MIG!" svarade hon. :) Kom iväg till dagis i tid, lämningen gick kanon. Fick lite dötid över tills tåget skulle gå och smet upp till J och sa god morgon och snackade lite över en kopp te innan jag var tvungen att åka.

Exet ringde när jag satt och väntade på att börja jobba. Blev osams om hämtning och lämning. Ledsen. Gick som i ett "whatever mood" resten av dagen.. tills jag blev förbannad på jobbarkompisen. Jag blir så less på gliringar hela tiden och just idag var helt fel dag för en sådan!

Hoppas nu bara på att kvällen blir till det bättre.. :) Håll tummarna för mig!

1 kommentar:

sara sa...

då håller jag tummarna för dig