fredag 26 juni 2009

SMS konversation

Från J 13:40 "när slutar du idag?"
Från Gin 13:41 "slutar kvart i fem, hämtar al halv sex.. dårå?:) puss!"
Från J 14:00 "kom förbi mig. Jag har ngt åt dig :)"
Från Gin 14:05 "åh spännande;) får se om jag hinner dvs om tåget är i tid in till stan, annars måste jag springa direkt"
Från J 14:52 "ok tyvärr måste jag insistera på att du kommer förbi :) Du väljer själv om du gör det innan eller efter du hämtar Al ;) Älskar dig! Puss :)"
Från G 14:55 "hehe.. ok. Då hör jag av mig om hur det blir då :) puss.."

Och vad var det då. Jo, en helt underbar bukett med "laxrosa" rosor och nejlikor! Så fin! :)

och nej, bilden gör den inte rättvisa! :)



1 kommentar:

marybeth sa...

Naaaw, vad gulligt :D

Och! Han kan fixa modem också! Mer plus. Faast det kunde du gjort själv med, kvinnor kan! ;)

Fånga dagen! (Inatt förstod jag verkligen varför man säger så)

Kram!