onsdag 17 december 2008

7 dagar kvar..

och här sitter jag ensam i skenet från julgranen och dricker varm choklad! Kunde inte andas (damn this förkylning!) så jag passade på att smita upp innan alla andra för att ha lite egentid. Dessutom vandrade tankarna till min gravida väninna som ska ha närsom helst nu! Tänk om hon redan ligger inne? Eller tänk om de får en liten julklappsbebis?

Hade först tänkt att se på julkalendern, men jag kom upp försent. Förresten, vad tycker ni om årets julkalender? Jag gillar den på något sätt, men det är samtidigt ingen julkalender!

Nu tänker jag bjuda er på min favoritsång genom tiderna.. så mycket jag i dessa tider!

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jag har inte sett ett endaste avsnitt av årets julkalender =0 Men jag skyller lite på vår utlandsresa..Har kopplat bort allt som har med julen att göra i år eftersom vi inte kommer att vara hemma =)

O du, nu är det tävlingsdax hos mig igen..Presentkort på 500kr hos en finfin skobutik ligger i potten denna gång =D

Kram