söndag 14 december 2008

Promenixat

Den dagliga promenad är så avklarad. Hon är ju för bra rolig, lilltjejen! Jättevaken hela tiden, går i 30 min utan att hon verkar minsta trött. Så ser jag att hon rivit ur alla näsdukar ur en liten förpackning.. tar bort dem, säger: "nej, nu får du allt ta och vila lite. God natt vi ses snart!" och POFF! Somnar på 5 minuter!

När vi kom hem och jag skulle ställa vagnen på uteplatsen så vaknade hon såklart. Men efter att ha stått och vaggat vagnen i närmare 15 min så somnade hon om, så nu ska jag passa på att läsa tidningen..

Sen får faktiskt mannen ta över! Sjuk eller inte. Jag känner att jag behöver lite avlastning nu faktiskt..

förresten.. hur snabba brukar hm vara på leverans om man beställer över internet? Tror ni man kan beställa en julklänning åt tösen som idag och hinna få den i tid?

1 kommentar:

Anonym sa...

H&M brukar kunna vara ganska sega. Har dom express för i så fall skall man ju få det inom 48 timmar, minns inte om det bara är Ellos som har..

Finns inte klänningen i affären då?