tisdag 23 december 2008


Det bidde ingen magsjuka.. däremot tror jag det kan vara en släng av stress! Mådde dåligt över natten och på morgonen igår, men sen gick det över framåt dagen. På em var jag iväg och köpte julklappar och när jag då åt en snabb cheeseburgare från donken, så kände jag av magen igen. Ajabaja. Inte stressa så!


Nu är i alla fall alla klappar klara och inslagna. skönt. Men fy faaan vad folk det var på stan igår.. Man blev lätt svettig kan jag säga.


Så nu vill jag bara önska Er alla en riktigt god jul där ute i stugorna (lär väl knappast hinna in här de närmaste dagarna)! För att citera ännu en av mina favoritjulsånger


"Lova va' rädd om dig själv, är den hälsning du får."




2 kommentarer:

Sara sa...

Skönt att du slapp magsjukan, det är aldrig kul.
God jul, hoppas aftonen blir magisk för hela familjen :D

Anonym sa...

Skönt att du inte blev sjuk, ska passa på och önska dig en riktigt God Jul! =)