lördag 27 december 2008

Slut på julen

Äntligen är så julen slut även för oss.. det blev ett långt firande i den här familjen med start ända i tisdags. Men Al har varit nöjd och glad med julklappar varje dag! (Oj, vad snäll hon måste ha varit!)

Idag var vi som sagt hos mina föräldrar. Mycket trevligt och mycket gott. och mycket julklappar.. igen. och fast vi sa innan jul att vi vuxna inte skulle byta julklappar med varandra så visst fick vi en julklapp av mamma och pappa! "Men ni är ju våra barn!" och det är ju sant. :)


Alicia somnade på 10 minuter och en (1) vällingflaska när vi kom hem, det har aldrig hänt förut!


Och förresten blev jag skitsnygg i håret! :) och fort gick det. Me like.


Nu ska jag slänga mig i soffan och äta chips.. min kropp skriker efter salt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

God fortsättning :-)