torsdag 4 december 2008

Utmanad av Zill!

Födelsedag: jajamän, en gång om året! ;P

Födelseplats: BB

Favoritdjur: Kattdjur av alla de slag

Favoritfärg: Rosa, lila, brunt

Favoritsiffra: 2

Favoritmat: Tahini med heta räkor, avokadoröra och "arabbröd" ;)

Favoritaffär: Ja, det måste väl vara IKEA det..

Favorithobby: BLOGGA!! :)

Drömjobb: skor eller hudvård

Ett ställe jag vill åka till: Island.

Sover i: säger som Zill.. i en säng?

Detta är hett:

Detta är iskallt:

1. Kissie, 2. Kenza, 3. BlondinBella?
1. Who?

2. Tydligen en bloggerska.. inte intresserad
3. Hur kan man bli så känd för att inte göra någonting?!

Linje på gymnasiet: Handel och administration, men inriktning Turism

Favoritbild: Det ska tydligen vara en bild på en själv. såå.. Den här bilden är tagen för lite mer än 3 år sedan, jag hade just börjat dejta sambon och började må bra igen efter att ha varit i ett destruktivt förhållande..


Jag utmanar Pauline, Marybeth, Tant Ulrika och Sara

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var inte tvunget att ta en bild på sig själv, min vän Sara som också blev utmanad (och vars blogg du tydligen också följer :) hade en bild på en blomma.

Anonym sa...

Nu har jag gjort den.