torsdag 4 december 2008

Hemma igen

Kommer hem, slår på "bolibompa" (dvs SVTB) och då är det ANIME!! YEEY!! "Cardcaptor Sakura".
"Skolflickan Sakura öppnar en förtrollad bok som innehåller spelkort och släpper av misstag ut dem. Nu måste hon samla in korten igen vilket kräver magiska kunskaper och hårt arbete om hon vill trygga världens framtid."

Verkra hur bra som helst! Dessutom är det på japanska.. me love Bobster! :)

Sen hade vi fått hem dagiskorten idag! Såå fina! Hon skrattar, men har tårar i ögonen min lilla skatt.. =/

Idag ska jag göra pepparkaksmuffins att ha med till jobbet imorgon, och ev baka lite vanliga pepparkakor hem. Till mat blir det exotisk pytt med ris. Som jag ska börja med.. typ.. NU!

=)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej, ja jag har hittat tillbaks till tangentbordet, få se om kanske truls med vänner hittar ur nån flyttkartong och behagar skriva en rad eller två.
Jag har kikat in din blogg trots att jag inte själv skrivit så mycket på sistone.