tisdag 9 december 2008

Julkort och lite uppdateringar av bilder!

sådär.. då var årets julkort beställda! Lite i senaste laget, bara att hoppas på att vi hinner få dem innan tisdag så man kan skicka med julporto.. :)

Imorgon är det julbord med jobbet! Ska bli riktigt trevligt. Om man får ta bilder, ska jag sätta upp bilder här..

Appropå bilder så har jag ju lovat er några.. erhm.. så här får ni dem. Bättre sent än aldrig! :)

Detta var vad jag införskaffade i Stockholm, minus dörrkransen.


Min äckliga men väldig fina risgrynsgröt!


Och slutligen beviset på att jag är världens sämsta pepparkaksbakerska!!
efter några försök såg de i alla fall ut såhär:




Hädanefter kommer jag bara köpa pepparkakor! De är i allafall mycket godare ;P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä vad synd att pyntet inte får vara ifred! Här har vi inte så mkt problem med det, även om jag inte har så jätte mkt i lagom höjd för honom. Förutom i fönstrena men det vet han att han inte får röra. Och förresten har ju inte tomtarna kommit upp än heller :-)

Anonym sa...

Aw, synd med pepparkakorna! Men du försöker ju iaf och det är huvudsaken :)

Fina saker!

Anonym sa...

Det såg väääldigt gott ut med julgröt...o latten mmmm gott.
Fin blogg förresten.