torsdag 4 december 2008

*andas ut*


Dagar som denna är jag jävligt glad över att vi valde att behålla vår "traktor" till vagn! Om det bara hade varit någon grad kallare så det hade sluppit bli blötsnö!! Vi tragglar fortfarande med vår Emmaljunga City Cross (som förövrigt även den danska Prinsessan Mary har till sin stora pojk! ;P Man måste alltså inte köpa en Bugga för att ha en "kändisvagn"! Nu slipper jag skämmas när jag möter Buggakörarna på stan! *ler*)


Fördel: Man kommer faktiskt fram, trots oplogat och blötsnö!
Nackdel: Det är tungt!
Fördel: Man får ju lite extra motion! :)

När jag kom hem från dagis såg jag att jag fått nya Amelia. (fast jag hade det på känn igår så jag handlade "lyxfrukost" till idag. Så idag blir det smörgås med leverpastej, grönt mango te som jag också hittade i sthlm btw! På Indiska av alla ställen, och färskpressad apelsinjuice. Till detta ska jag läsa om hur det är at vara gift med Runar (as if I care!) och hur man får allt gjort inför julen utan stress! (me care!)

Dessutom ska jag skratta gott åt Malin Wollin, deras krönikör. Jag tycker hon är bra rolig!

Vill du börja dagen med ett skratt tycker jag du ska titta in Ketchup-mammans blogg.. Oh My God vilken rolig kvinna! Skrattade högt när jag läste hennes mans att-göra lista för mornarna.. LOVE IT!

Frukost var det ja.

toodelooo!

1 kommentar:

Sara sa...

Mysig vintrig design på bloggen! Om du orkar vara bloggsupport IGEN får du gärna skriva hur man byter bakgrund - när du har tid/ork/lust :D
Jag gillar inte buggarna! Gillar dock svängbara framhjul vilket jag har på båda mina vagnar (har en syskonvagn å en enkelvagn) Inga dyrgripar någon av dem, finns så mycket annat att lägga pengar på!
Lyxfrukost lät mysigt, själv surplar jag kaffe för tredje gånge idag *skäms* Har blivit en ful ovana. Mycket godare med choklad *s*
Hoppas du får en lugn å skön dag!
Kram