måndag 15 december 2008

Dagen so far..

sådär ja. Arbetsdagen har gått mot sitt slut. Jag gillar måndagar på det viset att jag slutar så tidigt! ;P Det har varit en dag utan någonting att rapportera. tyvärr. sista 5 minutrarna blev det hektiskt som sjutton istället! Varför blir det alltid så?

Kommer hem och då ska sambon på arbetsintervju! De ringde honom vid 14 och frågade om han fortfarande var intresserad? "javisst!" och så en timme senare ska de intervjua honom.. håll tummarna för honom (oss) !!

igår klädde vi granen här hemma hos oss. Jag kände direkt hur jag fick ro i själen när den kom på plats och ljusen tändes! Så drack vi glögg på det.. att jag brände mig försökte jag förtränga.



1 kommentar:

Sara sa...

*håller tummar*
Hur gick det föresten med drömjobbet? Skickade du någon ansökan?
Tyckte du beskrev pedagogiskt och b ra hur man byter bakgrund, nu gäller det bara att få tiden och inspirationen. Galet mycket att göra så här i juletid :)