fredag 12 december 2008

hemma.. igen och lite bilder

Nu är det inget roligt längre. Al hade feber inatt, hon var brännhet, så när vi vaknade imorse ringde jag och sjukade henne och mig. Sambon har jobbat natten, så han kunde ju inte vara hemma med henne..

Passar på att sätta in lite bilder från när vi var på julbord i onsdags! Har tyvärr inga bilder från själva matsalen, men det var så mycket folk att jag inte ville slita upp kameran mitt i alltihop.
Men jag har nog inte sett så mycket god och FIN mat förut.
(bilderna är klickbara)
Entrén




Möttes av det här rummet, där vi startade med lite glögg..






Här kan man snacka om pepparkakshus! Det ska förövrigt vara en kopia av slottet vi var på.






Julstämning i vartenda hörn!

Och så.. det beryktade godisbordet!
och så andra sidan!
Och så var det ännu mer på ena väggen, med bullar och klenäter och chokladmousse och ris a la malta och jag vet inte allt det var! Behöver jag tillägga att vi var rätt så mätta när vi åkte hem?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååh, godisbord! Så underbart! :) *inte alls avis, nädå*