tisdag 9 december 2008

Istället för julstämning

I brist på julmusik hittade jag den här sidan.. här finns allt! Testa hur mycket emo du är, hur ond du är eller vilka chanser du och din drömpartner har.. du kanske drömmer om Brad men hur bra skulle ni passa ihop?

seså, in och testa er allihop..

Själv fick jag




Du är 26% ond!



Du är en aningen ond, fast i smyg!

Fler test hittar du på testportalen.se




och






Du är 25% emo!




Du är den där vanliga personen som för det mesta mår rätt bra. Svart bär du bara på begravning och lyssnar du på en deppig låt är det på lugna favoriter.

Ett emo test från testportalen.se





och det kan nog stämma ganska bra. =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får göra testen sedan.

Ja tunikan är fin! :) 99 kr var ju alldeles perfekt också, jag hade nog aldrig sett den om inte tjejen i affären sa att dom hade den som erbjudande tror jag.

Anonym sa...

Jag är bara 18 % ond, det var som tusan.

Anonym sa...

Eh, och 0 % emo, haha.

Hur fick du så höga? O.o

Frida sa...

Hej igen J.

Jag har tyvärr inte haft möjlighet att prata med H ang. boken. Jag kan skicka över hans mobilnummer till dig, hemnumret nås han inte på längre. Så kolla din mail på FL strax...

Jag ska tvätta Babybjörnen nästa gång jag har tvättid, vilket blir i helgen eller så. Hör av mig sen om hur jag ska gå tillväga för att lämna tillbaka den.

Ha det bra! / Frida