lördag 6 september 2008

Dagens..

(går)dagens sötaste: "Jag unnar mig!" Liten tjej i 4 års åldern ger sin pappa svar på tal när något han inte stoppat ner i korgen dök upp på bandet.. Någon mer än jag som tror mamma sagt det ? :)

konstigaste: "skulle Du vilja vara instängd nio år i en fjällstuga?" eh.. come again?

sömnpiller: Jiddra inte med Zohan. Adam Sandler. Jag säger bara *gäääsp*

mest förvånade: Al när hon vaknade upp och hon upptäckte att jag låg bredvid henne. "heeej mamma?"

mest irriterande: kunden som var tvungen att dubbelkolla med min äldre kollega om jag verkligen hade rätt i att de tar avgift på Lottospelet! Jag är inte 12. Jag vet vad jag gör!

1 kommentar:

Sara sa...

Hahhah! Förlåt att jag skrattar, men jag skrattar åt kunden :D En del kunder är bara såååå jobbiga. Har aldrig jobbat i butik så jag har alltid haft en telefonlinje mellan mig oh kunden vilket jag ibland varit tacksam för ;)